Послание к Евреям, глава 6

Темже оставльше начала Христова слово, на совершение да ведемся, не паки основание покаяния полагающе от мертвых дел, и веры в Бога, крещений учения, возложения же рук, воскресения же мертвых и суда вечнаго. И сие сотворим, аще Бог повелит. Невозможно бо просвещенных единою и вкусивших дара небеснаго, и причастников бывших духа святаго, и добраго вкусивших Божия глаголгола и силы грядущаго века, и отпадших, паки обновляти в покаяние, второе распинающих Сына Божия себе и обличающих. Земля бо пившая сходящий на ню множицею дождь и раждающая былия добрая оным, имиже и делаема бывает, приемлет благословение от Бога: а износящая терния и волчец непотребна есть и клятвы близ, еяже кончина в пожжение. Надеемся же о вас, возлюбленнии, лучших и придержащихся спасения, аще и тако глаголем. Не обидлив бо Бог, забыти дела вашего и труда любве, юже показасте во имя его, послуживше святым и служаще. Желаем же, да кийждо вас являет тожде тщание ко извещению упования даже до конца, да не лениви будете, но подражателе наследствующих обетования верою и долготерпением. Аврааму бо обетовая Бог, понеже ни единем имяше болшим клятися, клятся собою, глаголя: воистинну благословя благословлю тя и умножая умножу тя. И тако долготерпев, получи обетование. Человецы бо болшим кленутся, и всякому их прекословию кончина во извещение клятва (есть). В немже лишше хотя Бог показати наследником обетования непреложное совета своего, ходатайствова клятвою: да двема вещьми непреложными, в нихже невозможно солгати Богу, крепкое утешение имамы прибегшии ятися за предлежащее упование, еже аки котву имамы души, тверду же и известну, и входящую во внутреннейшее завесы, идеже предтеча о нас вниде Иисус, по чину мелхиседекову первосвященник быв во веки.