Послание к Римлянам, глава 10

Братие, благоволение убо моего сердца и молитва, яже к Богу по израили, есть во спасение. Свидетельствую бо им, яко ревность Божию имут, но не по разуму. Не разумеюще бо Божия правды и свою правду ищуще поставити, правде Божией не повинушася: кончина бо закона Христос, в правду всякому верующему. Моисей бо пишет правду юже от закона: яко сотворивый та человек жив будет в них. А яже от веры правда сице глаголет: да не речеши в сердцы твоем: кто взыдет на небо, сиречь Христа свести: или кто снидет в бездну, сиречь Христа от мертвых возвести. Но что глаголет писание? Близ ти глагол есть, во устех твоих и в сердцы твоем, сиречь глагол веры, егоже проповедаем: яко аще исповеси усты твоими Господа Иисуса, и веруеши в сердцы твоем, яко Бог того воздвиже из мертвых, спасешися: сердцем бо веруется в правду, усты же исповедуется во спасение. Глаголет бо писание: всяк веруяй в онь не постыдится. Несть бо разнствия иудееви же и еллину: той бо Бог всех, богатяй во всех призывающих его. Всяк бо, иже аще призовет имя Господне, спасется. Како убо призовут, в негоже не вероваша? Како же уверуют, егоже не услышаша? како же услышат без проповедающаго? Како же проповедят, аще не послани будут? Якоже есть писано: коль красны ноги благовествующих мир, благовествующих благая. Но не вси послушаша благовествования. Исаиа бо глаголет: Господи, кто верова слуху нашему? Темже убо вера от слуха, слух же глаголголом Божиим. Но глаголю: еда не слышаша, Темже убо, во всю землю изыде вещание их, и в концы вселенныя глаголы их. Но глаголю: еда не разуме израиль? Первый моисей глаголет: аз раздражу вы не о языце, но о языце неразумне прогневаю вас. Исаиа же дерзает и глаголет: обретохся не ищущым мене, явлен бых не вопрошающым о мне. Ко израилю же глаголет: весь день воздех руце мои к людем непокоривым и пререкающым.