Ang kuwarta karon usa lamang ka gibanabana nga giya: ang mga suhol ug presyo nagbag-o matag tuig.
Nasod
US · USD RU · RUB AL · ALL BE · EUR BG · EUR CY · EUR CZ · CZK DE · EUR EE · EUR ES · EUR FR · EUR GR · EUR HR · EUR HU · HUF IE · EUR LT · EUR LU · EUR LV · EUR MD · MDL ME · EUR MK · MKD MT · EUR NL · EUR PL · PLN PT · EUR RO · RON RS · RSD SI · EUR SK · EUR TR · TRY UA · UAH
Karon: — sa minimum nga suhol (7.25 USD matag oras, hangtod sa 2026-09-29, U.S. Department of Labor: federal minimum wage (in force since 24.07.2009) )
Karon: — sa minimum nga suhol (27 093 RUB matag bulan, hangtod sa 2026-01-01, Федеральный закон от 28.11.2025 № 429-ФЗ: МРОТ с 1 января 2026 года )
Karon: — sa minimum nga suhol (50 000 ALL matag bulan, hangtod sa 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Karon: — sa minimum nga suhol (2 234 EUR matag bulan, hangtod sa 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Karon: — sa minimum nga suhol (620 EUR matag bulan, hangtod sa 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Karon: — sa minimum nga suhol (1 088 EUR matag bulan, hangtod sa 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Karon: — sa minimum nga suhol (22 400 CZK matag bulan, hangtod sa 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Karon: — sa minimum nga suhol (2 343 EUR matag bulan, hangtod sa 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Karon: — sa minimum nga suhol (946 EUR matag bulan, hangtod sa 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Karon: — sa minimum nga suhol (1 425 EUR matag bulan, hangtod sa 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Karon: — sa minimum nga suhol (1 867 EUR matag bulan, hangtod sa 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Karon: — sa minimum nga suhol (1 073 EUR matag bulan, hangtod sa 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Karon: — sa minimum nga suhol (1 050 EUR matag bulan, hangtod sa 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Karon: — sa minimum nga suhol (322 800 HUF matag bulan, hangtod sa 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Karon: — sa minimum nga suhol (2 391 EUR matag bulan, hangtod sa 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Karon: — sa minimum nga suhol (1 153 EUR matag bulan, hangtod sa 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Karon: — sa minimum nga suhol (2 771 EUR matag bulan, hangtod sa 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Karon: — sa minimum nga suhol (780 EUR matag bulan, hangtod sa 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Karon: — sa minimum nga suhol (6 300 MDL matag bulan, hangtod sa 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Karon: — sa minimum nga suhol (670 EUR matag bulan, hangtod sa 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Karon: — sa minimum nga suhol (38 507 MKD matag bulan, hangtod sa 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Karon: — sa minimum nga suhol (994 EUR matag bulan, hangtod sa 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Karon: — sa minimum nga suhol (2 338 EUR matag bulan, hangtod sa 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Karon: — sa minimum nga suhol (4 806 PLN matag bulan, hangtod sa 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Karon: — sa minimum nga suhol (1 073 EUR matag bulan, hangtod sa 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Karon: — sa minimum nga suhol (4 325 RON matag bulan, hangtod sa 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Karon: — sa minimum nga suhol (87 207 RSD matag bulan, hangtod sa 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Karon: — sa minimum nga suhol (1 482 EUR matag bulan, hangtod sa 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Karon: — sa minimum nga suhol (915 EUR matag bulan, hangtod sa 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Karon: — sa minimum nga suhol (33 030 TRY matag bulan, hangtod sa 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Karon: — sa minimum nga suhol (8 647 UAH matag bulan, hangtod sa 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Karon: — sa presyo sa plata (hangtod sa 2026-09-28, LBMA Silver Price, 28.09.2026 )