Ang kuwarta subong halos-halos lang nga giya: nagabag-o ang sweldo kag presyo kada tuig.
Pungsod
US · USD RU · RUB AL · ALL BE · EUR BG · EUR CY · EUR CZ · CZK DE · EUR EE · EUR ES · EUR FR · EUR GR · EUR HR · EUR HU · HUF IE · EUR LT · EUR LU · EUR LV · EUR MD · MDL ME · EUR MK · MKD MT · EUR NL · EUR PL · PLN PT · EUR RO · RON RS · RSD SI · EUR SK · EUR TR · TRY UA · UAH
Subong: — suno sa minimum nga sweldo (7.25 USD kada oras, sang 2026-09-29, U.S. Department of Labor: federal minimum wage (in force since 24.07.2009) )
Subong: — suno sa minimum nga sweldo (27 093 RUB kada bulan, sang 2026-01-01, Федеральный закон от 28.11.2025 № 429-ФЗ: МРОТ с 1 января 2026 года )
Subong: — suno sa minimum nga sweldo (50 000 ALL kada bulan, sang 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Subong: — suno sa minimum nga sweldo (2 234 EUR kada bulan, sang 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Subong: — suno sa minimum nga sweldo (620 EUR kada bulan, sang 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Subong: — suno sa minimum nga sweldo (1 088 EUR kada bulan, sang 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Subong: — suno sa minimum nga sweldo (22 400 CZK kada bulan, sang 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Subong: — suno sa minimum nga sweldo (2 343 EUR kada bulan, sang 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Subong: — suno sa minimum nga sweldo (946 EUR kada bulan, sang 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Subong: — suno sa minimum nga sweldo (1 425 EUR kada bulan, sang 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Subong: — suno sa minimum nga sweldo (1 867 EUR kada bulan, sang 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Subong: — suno sa minimum nga sweldo (1 073 EUR kada bulan, sang 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Subong: — suno sa minimum nga sweldo (1 050 EUR kada bulan, sang 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Subong: — suno sa minimum nga sweldo (322 800 HUF kada bulan, sang 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Subong: — suno sa minimum nga sweldo (2 391 EUR kada bulan, sang 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Subong: — suno sa minimum nga sweldo (1 153 EUR kada bulan, sang 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Subong: — suno sa minimum nga sweldo (2 771 EUR kada bulan, sang 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Subong: — suno sa minimum nga sweldo (780 EUR kada bulan, sang 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Subong: — suno sa minimum nga sweldo (6 300 MDL kada bulan, sang 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Subong: — suno sa minimum nga sweldo (670 EUR kada bulan, sang 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Subong: — suno sa minimum nga sweldo (38 507 MKD kada bulan, sang 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Subong: — suno sa minimum nga sweldo (994 EUR kada bulan, sang 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Subong: — suno sa minimum nga sweldo (2 338 EUR kada bulan, sang 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Subong: — suno sa minimum nga sweldo (4 806 PLN kada bulan, sang 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Subong: — suno sa minimum nga sweldo (1 073 EUR kada bulan, sang 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Subong: — suno sa minimum nga sweldo (4 325 RON kada bulan, sang 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Subong: — suno sa minimum nga sweldo (87 207 RSD kada bulan, sang 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Subong: — suno sa minimum nga sweldo (1 482 EUR kada bulan, sang 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Subong: — suno sa minimum nga sweldo (915 EUR kada bulan, sang 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Subong: — suno sa minimum nga sweldo (33 030 TRY kada bulan, sang 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Subong: — suno sa minimum nga sweldo (8 647 UAH kada bulan, sang 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Subong: — suno sa presyo sang pilak (sang 2026-09-28, LBMA Silver Price, 28.09.2026 )