Το σημερινό χρήμα είναι απλώς ένας χονδρικός οδηγός: οι μισθοί και οι τιμές αλλάζουν κάθε χρόνο.
Χώρα
US · USD RU · RUB AL · ALL BE · EUR BG · EUR CY · EUR CZ · CZK DE · EUR EE · EUR ES · EUR FR · EUR GR · EUR HR · EUR HU · HUF IE · EUR LT · EUR LU · EUR LV · EUR MD · MDL ME · EUR MK · MKD MT · EUR NL · EUR PL · PLN PT · EUR RO · RON RS · RSD SI · EUR SK · EUR TR · TRY UA · UAH
Σήμερα: — με τον κατώτατο μισθό (7,25 USD την ώρα, από τις 2026-09-29, U.S. Department of Labor: federal minimum wage (in force since 24.07.2009) )
Σήμερα: — με τον κατώτατο μισθό (27 093 RUB τον μήνα, από τις 2026-01-01, Федеральный закон от 28.11.2025 № 429-ФЗ: МРОТ с 1 января 2026 года )
Σήμερα: — με τον κατώτατο μισθό (50 000 ALL τον μήνα, από τις 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Σήμερα: — με τον κατώτατο μισθό (2 234 EUR τον μήνα, από τις 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Σήμερα: — με τον κατώτατο μισθό (620 EUR τον μήνα, από τις 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Σήμερα: — με τον κατώτατο μισθό (1 088 EUR τον μήνα, από τις 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Σήμερα: — με τον κατώτατο μισθό (22 400 CZK τον μήνα, από τις 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Σήμερα: — με τον κατώτατο μισθό (2 343 EUR τον μήνα, από τις 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Σήμερα: — με τον κατώτατο μισθό (946 EUR τον μήνα, από τις 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Σήμερα: — με τον κατώτατο μισθό (1 425 EUR τον μήνα, από τις 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Σήμερα: — με τον κατώτατο μισθό (1 867 EUR τον μήνα, από τις 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Σήμερα: — με τον κατώτατο μισθό (1 073 EUR τον μήνα, από τις 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Σήμερα: — με τον κατώτατο μισθό (1 050 EUR τον μήνα, από τις 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Σήμερα: — με τον κατώτατο μισθό (322 800 HUF τον μήνα, από τις 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Σήμερα: — με τον κατώτατο μισθό (2 391 EUR τον μήνα, από τις 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Σήμερα: — με τον κατώτατο μισθό (1 153 EUR τον μήνα, από τις 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Σήμερα: — με τον κατώτατο μισθό (2 771 EUR τον μήνα, από τις 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Σήμερα: — με τον κατώτατο μισθό (780 EUR τον μήνα, από τις 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Σήμερα: — με τον κατώτατο μισθό (6 300 MDL τον μήνα, από τις 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Σήμερα: — με τον κατώτατο μισθό (670 EUR τον μήνα, από τις 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Σήμερα: — με τον κατώτατο μισθό (38 507 MKD τον μήνα, από τις 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Σήμερα: — με τον κατώτατο μισθό (994 EUR τον μήνα, από τις 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Σήμερα: — με τον κατώτατο μισθό (2 338 EUR τον μήνα, από τις 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Σήμερα: — με τον κατώτατο μισθό (4 806 PLN τον μήνα, από τις 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Σήμερα: — με τον κατώτατο μισθό (1 073 EUR τον μήνα, από τις 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Σήμερα: — με τον κατώτατο μισθό (4 325 RON τον μήνα, από τις 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Σήμερα: — με τον κατώτατο μισθό (87 207 RSD τον μήνα, από τις 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Σήμερα: — με τον κατώτατο μισθό (1 482 EUR τον μήνα, από τις 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Σήμερα: — με τον κατώτατο μισθό (915 EUR τον μήνα, από τις 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Σήμερα: — με τον κατώτατο μισθό (33 030 TRY τον μήνα, από τις 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Σήμερα: — με τον κατώτατο μισθό (8 647 UAH τον μήνα, από τις 2026-07-01, Eurostat: Minimum wages (earn_mw_cur), 2026-S2 )
Σήμερα: — στην τιμή του αργύρου (από τις 2026-09-28, LBMA Silver Price, 28.09.2026 )